säffle

Vaknade klockan åtta av att jag fick ett sms, klockan åtta ! fast jag ska väl inte klaga, jag fick ju trots allt sms =D
det var Frida som skickade och sa att hon skulle vara på skolforum och prata så hon undra och vi kunde käka mat och så tsm, men eftersom inte jag var i skolan today, så sket sig ju det...

Gick i alla fall upp klockan tio, för att åka till Säffle med mamma. Häslade på mormor och lilla Zelda, och Zelda var väl nästan lika sprallig som vanligt, så söt så =)
Sen bar det av till Säffles s.k. city för att shoppa lite smått, mamma ska på klassfest nästa helg så hon skulle ha sig lite nya kläder... Även jag fick ett linne också, tack tack .. Sen så köpte mamma hårfärg så nu ska mitt hår förhoppningsvis vara lite jämnare i färgen..
hoppas på det iaf....


Ska dra iväg och käka krubb nu !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide