onsdag, vad gör man?

Har börjat vänja mig mer mitt hår mer nu, faktiskt... Men men, är ju fortfarande inte speciellt snyggt.. men vad gör man, va glad för fan liksom =)   Läste igenom blogg inlägget jag skrev igår, HAHA !   Kanske en gnutta överdrivet då, men men.... Så äre ibland, sura malin kom fram och då kan det bli en aning överdrivet, OK ? =)

Idag gick jag faktiskt till kommun huset med millie och lämnade in min sommarjobbsansökan, hoppas att jag får jobb de första veckorna !   Sen vart jag till Frida en sväng, visade mitt hår o.s.v. 
Hade tänkt att jag skulle börja med mediekunskapen, men det struntar jag i, lov är lov... så äre =)
Ska faktiskt försöka städa lite nu, eller ah snart iaf.... Kanske ska sätta mg ute i solen och njuta innan den går ner för dagen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide