namnlös

fick nyss tag i låten vincent - don´t hate on me
Snacka om hääärligt låt dåraa


Helgen, på fredagen var jag hemma hos diddi med frida.. Längesen vi tre träffades så det var skit kul. Spelade Chicago och så tillsammans med hennes bröder.. Gah, jag förlorade !!
Sen hade jag världens träningsvärk under lördagen och den gick jag med på bergvik hela dagen med mor, kände mig som en pensionär.... Men det var kul ändå =)  hehe
Fick då en t-shirt av mammsi, och sen på söndagen åkte jag till bergvik med pappa och då fick jag ett par skor...
Fast efter att ha gått i dom skorna en hel dag i skolan så var mina fötter helt döda, knappast bekväma skor iaf...

Men nu är det skolvecka igen... Har miljövecka nu dessutom, får gå på föreläsningar hit&dit.... och idag fick vi ju se självaste Hajk-snubben, det vill säga Bengt Alsterlind =D  Värmlänningar asså


Värsta bra på tv ikväll... Blir Ugly Betty följt av Desperate housewives och sen Christine, tisdags kvällar alltså =D


Kommentarer
Postat av: da duck

Bengan i vårt hjärta...FÖR ALLTID...

2007-04-24 @ 21:34:59
URL: http://annikaanka.blogg.se
Postat av: Lise

Jamenvisst är låten bra :D

2007-04-25 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide