Fy helvete så vidrigt !

Ja, var i stan klockan nio i morse för att göra spiralpermanenten jag längtat efter så länge att göra... och 3,5 timme för att blir en pudel !? Fy fan säger jag , jag ser helt äckel ut....
Måste skriva av mig lite här hade jag tänkt mig, usch usch usch och fy fan ! Dom säger ju att det lägger sig efter ett par dagar, ETT PAR DAGAR !? ska jag se ut så här eller? Och dessutom så känner jag på mig att det inte kommer att bli annorlunda, kommer nog jämt se ut såhär.... Flera månader ska jag stå ut....
Okej, att permanenten blev enormt as misslyckad är ju en sak, men jag klippte mig ju dessutom, och det ser jätte kort ut.. =(  därför ser jag nu ut som en fyrkant... Jätte kort hår och krull som står åt alla håll, så jävla läckert !
Ojojoj, kul att läsa detta, INTE... men jag är så jävla förbannad, så äre...  Jag vill ha mitt raka hår tillbaka, vilket jag hatade väldigt mycket... fast inte mer än det här krullet

image9  Ja, alla kanske inte tycker detta är så läckert, men jag tycker det är snyggt iaf.. och det var så jag ville ha det, på ett ungefär iaf... Men vad fick man ?

image10 Pudel hår ! Man tackar ..... Ser ut som nudlar som hänger rätt upp och ner... får inte heller färga håret på 2 veckor, pest allt detta


Aja, gud va alla kommer tro att jag är sur-puppa =D fast det är jag just nu faktiskt, måste ju få säga vad man tycker liksom.. men jag lovar att jag ska skriva något mer glatt och kul i morgon, förhoppningsvis =)

Kommentarer
Postat av: Jhonny

kanske dags för ett nytt smeknamn.. typ, the poodle eller nåt annat tråkigt... :P

2007-04-10 @ 18:27:41
URL: http://jhonny86.blogg.se
Postat av: Lise

Möhö, det blir bättre. Jag lovar! xD Ja, jag kanske lovar.. Ifall det blir bra så ska du komma ihåg att jag lovade. Hoho.

2007-04-10 @ 18:32:38
URL: http://lostelite.blogg.se
Postat av: Anonym

det lööööööser sig, ska du se.

2007-04-11 @ 00:51:09
Postat av: Anonym

platt-tång?

2007-04-11 @ 00:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide