Alla är samlade....

Igår skulle jag egentligen ha varit till tandläkaren, vilket skulle ha förstört istort sett resten av lovet , Men så ringde den snälla tanten till mig och sa att jag får åka dit 30 Maj istället, eftersom min "tant" var sjuk . YEEEEEES ! tänkte jag då =)

Lekte med Caroliné igår också , hade skoj =)  Himla längesen vi hittade på ngt tillsammans nu... Men våran sommar tillsammans förra året är ju helt oförglömlig=) Längtar så himla mkt till sommaren nu ! 
Vi åkte till affären och köpte glass också, och där stog jag med beslutsångest, som vanligt =) Men det blev att en Cornetto choklad tillslut, god faktiskt =D
Sen drog vi till Camilla på kvällen också, hade en trevlig pratstund där också, =)   Så himla tråkigt när man börjat tappa kontakten sen vi alla började på olika skolor, men ikväll ska vi alla åka till Anki och ses där, fatta va kul =D

Idag blire nog lugnt , sen ikväll bär det av till anki som sagt, kul ..!



Kommentarer
Postat av: da duck

haha, din Tant xD

2007-04-13 @ 13:37:24
URL: http://annikaanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide